Onderwerp: oeps moment na afloop
Vandaag RBR deurningen gedaan. 7.4R-31B-3.7R met 26 graden en een leuk zonnetje.
Lopen rustig gestart in de achterhoede en vervolgens 30 man in gehaald. Soepel gewisselt naar het fietsen, en met 1 man in het wiel (ja, stayeren niet verboden) het fietsparcours op. Hij hielt goed vast, na 2,5 ronde raakte ik hem pas kwijt toen ik tussen 2 bochten een groep van 10 man inhaalde.
3 Rondes gedaan (en daar ging het dus mis) en ik reed deurningen weer binnen ik keek niet op mijn horloge (fout nr 2) , voeten uit de schoenen T2 in, die was leeg (nog geen lampje wat ging branden), gewisseld en het loopparcours op. Benen even wennen, maag had er wat minder zin in. vervolgens door 3 individuele en een groep van 4 man ingehaald. Herkende ze als goede atleten, die goed zijn voor top 5 (en nog ging het lampje niet branden) en uiteindelijk gefinisht in 1u35m58s (hmm, best rap, maar lampje kreeg nog geen stroom)
Pas op de terugweg naar huis dacht ik: he, shit, er moesten 4 rondes verreden worden, een verschil van 7,7 km en 11 minuten dus.... oeps... 3 rondes was RBR Borne geloof ik
Ach ja, het was een trainingswedstrijd.
al met al:
1e run: 12,7kmh
bike: 38km/h
2e run: 10km/h (deels gewandeld ivm maag)
Benen waren fris, hadden een hoger looptempo aangekund in beide runs, wissels gingen soepel. Alleen door de hitte dus ongelovelijk last van mijn maag gekregen in de laatste run.
En volgende keer even voor de wedstrijd goed nakijken hoeveel rondes er gefietst en gelopen moet worden.
Aandachtspuntjes:
LEZEN EN TELLEN!!!!!! (met name dat eerste)
lopen wat meer op tempo doen
en zwemmen en fietsen gewoon regelmatig doen, dan komt Holten wel goed.
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800