Vandaag thuisgekomen na een (voor mij) succesvolle race. Veel lange rustige trainingen gemist door werk in het buitenland en ziekte, maar toch aardig vol kunnen houden.
De gehele race in D3 gebleven (tip vd trainer omdat dit eigenlijk pas mijn opbouwjaar is) en over de lijn in 4.54:58 (startnr 267). Gezien het aantal trainingsjaren (1) en afgwerkte trainingen toch wel erg tevreden eigenlijk. Temeer misschien omdat ik van tevoren van 5.30h oid uitging. Onderweg heeeeeeeeeeeel veel geleerd (over mezelf en zwakke punten in training / karakter / durf), maar ook wel genoten!
Tijdens het zwemmen mijn eerste boksles voltooid (onhandige plaats in startvak = oops). De gels in de hele race goed verteerd. Tijdens het fietsen een hoognodige plaspauze gehouden (kon het 'laten lopen' niet over mijn hart verkrijgen) en mijn afgebroken bidonhouder (achter zadel) moeten verwijderen en met een bidon in hand en achterzakje in suit doorgereden. Niet echt handig, maar ach... Het lopen ging vrij aardig (1:44) en heel vlak. Had misschien harder gekund, maar durfde eigenljik niet ivm gemiste duurtrainingen.
Ik vond het een bijzonder ervaring, zowel qua schaal als sfeer.
@Frankiboy: knap werk (sowieso, maar zeker als eerste keer)!
@MartijnT: Jeehaa, dat is het betere werk, zo onverwacht finishen. Per ongeluk nog een CW-slot op de kop getikt? Hoorde bij het ontbijt vanmorgen dat er een aardige roll-down was...
@ReneS: hopelijk ook goed gegaan en genoten...